luni, 27 februarie 2012

Descrierea posterului de atestat

Prima data am ales cateva poze care mi-ar potrivi pentru realizarea posterului.Am deschis photoshop si am ales file si apoi am dat open si am intrat in fisierul unde am salvat pozele pentru atestat,am ales poza pentru fundal si am dat open.In paralel cu aceasta poza am deschis un nou fisier de la file si apoi new,am selectat formatul A3 si am dat ok.Poza de fundal pe care am deschis-o mai devreme am decupat-o,intr-un format A3 cu ajutorul uneltei.Rectangular Mrquee Tool si am lipit-o pe noul fisier care le-am deschis mai devreme,apoi am redimensionat-o pentru a putea acoperi toata culuoarea alba. Dupa aceea am deschis mai multe poze pe care le-am editat cu ajutorul mai multor unelte din photoshop cum ar fi;Magic Vand,Magnetic Lasso,si mai multe altele dupa aceea am redimensionat la marimea potrivita si le-am mutat pe fiecare intr-un anumit loc pe poster cu ajutorul uneltei Move Tool.La unele din acestea am adaugat o umbra sau o stralucire de la blending option.Mai departe am scris in unele locuri de pe poster,cu ajutorul uneltei Horizontal Type ce este sistemul de operare iOS.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu